Snow Beer Terbaik Ipoh

Snow Beer Terbaik Di Ipoh

Anda tidak boleh kehabisan makanan di Ipoh. Tetapi jika anda mencari tempat untuk menikmati minuman (dewasa) seperti yang dilakukan oleh penduduk tempatan, kemudian pergi ke Kafe Sun Yoon Wah untuk mendapatkan snow beer terbaik Ipoh.

Terdapat dua restoran Yoon Wah walaupun, mereka berhadapan secara langsung dan jelas bahawa salah satunya adalah pengembangan penubuhan asal

Kedai asal

Bir Salji Terbaik Ipoh

 

pengembangan ke kedai baharu, masih di lokasi yang sama tetapi hanya beberapa kedai sahaja.

 

Bir Salji Terbaik Ipoh

 

Apa yang lebih baik daripada bir ais sejuk? Sudah tentu bir beku! Pertama, gelas bir perlu disejukkan sehingga beku dan apabila dihidangkan, buih bir menjadi terhablur apabila ia bersentuhan dengan kaca beku.

Idea ini sebenarnya agak mudah, bir itu disejukkan sehingga hampir beku, mungkin di bawah 4 C.

Gelas bir adalah sangat sejuk secara berasingan, dan apabila kedua-duanya bertemu, buih bir serta-merta dibekukan, dan bir itu sendiri kekal sangat sejuk tetapi dalam bentuk cecair. Rasa bir itu sangat hebat!

 

23622882416_c1148b4803_o

Bukan idea yang baik untuk minum semasa perut kosong, anda boleh memesan sayap ayam mereka – gandingan yang baik dengan bir, semuanya digoreng hingga rangup coklat keemasan yang sempurna sambil masih lembut dan berair di dalamnya.

 

510

Kafe Sun Yoon Wah benar-benar menawarkan banyak jenis makanan terutamanya yang sesuai digandingkan dengan bir. Jangan lepaskan malam Ipoh anda bersama rakan anda di Sun Yoon Wah.

Menu makanan lazat klasik:

Sun Yoon Wah Menu

Sun Yoon Wah Menu

 

Bir Salji Terbaik Ipoh

Kafe Sun Yoon Wah

Adress : No. 7, Jalan Bijeh Timah, 30000 Ipoh, Perak
Hours : Mon – Sun : 1:00pm – 12.00pm
Tel : 012-512 9980

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *